Wanneer zich een onverwacht IT probleem voordoet, betekent dit dat uw medewerkers lange tijd niet kunnen werken. Dit kost u veel tijd en geld en dergelijke problemen moeten dan ook zo snel mogelijk worden opgelost. Niet iedere organisatie beschikt echter over de juiste kennis om IT problemen te verhelpen. Dit soort organisaties kunnen een beroep doen op onze kundige Servicedesk. Onze Servicedesk bestaat uit gecertificeerde medewerkers die support kunnen bieden vanaf afstand of op locatie. Omdat sommige bedrijfsprocessen nooit stilstaan bieden zij deze support zelfs 24 uur per dag.

Heeft u geen probleem maar wel een bepaalde vraag? Geen probleem. Onze Servicedeskmedewerkers ondersteunen u altijd persoonlijk en direct met al uw IT vragen, of het nu een individuele of organisatie brede vraag is. Bij ons staat de klanttevredenheid namelijk centraal. Onze medewerkers zullen zich dan ook voor de volle honderd procent inzetten voor u. Op deze manier worden alle zorgen uit handen genomen en heeft u meer tijd en energie over voor de hoofdzaken van uw onderneming.

 Wilt u meer weten over onze Servicedesk? Klik dan hier.

 

ONS TEAM