Om de continuïteit van uw organisatie te waarborgen, moet uw gehele IT omgeving werken zoals het hoort. Wanneer zich een IT probleem voordoet, moet dit dan ook zo snel mogelijk worden opgelost. Onze Servicedesk begrijpt dit en biedt maar al te graag hulp. Zij zorgen niet alleen dat onvoorspelbare verstoringen direct worden opgelost, maar voeren ook de benodigde beheerwerkzaamheden uit. Daarnaast staan zij altijd voor u klaar bij eventuele vragen. Onze Servicedesk bestaat uit gecertificeerde medewerkers die door jarenlange ervaring expert zijn op verschillende gebieden van IT. Zij kunnen al uw vragen beantwoorden en technische ondersteuning bieden vanaf afstand, maar indien gewenst ook op locatie.

Omdat wij het als ons doel zien onnodig verlies van werktijd te minimaliseren en niet iedere organisatie binnen kantoortijden werkt, bieden wij een 24-uursdienst aan. Dit betekent dat u 24 uur per dag en 365 dagen per jaar de technische hulp van onze Servicedeskmedewerkers kunt verwachten. Dit houdt in dat eventuele calamiteiten ook ’s avonds, in het weekend en op feestdagen worden opgelost. Deze kosten namelijk veel tijd en geld.

Wilt u ook 24/7 ondersteuning? Klik dan hier.

ONS TEAM